Teksty na ulotki, foldery, plakaty 

Jak skutecznie możesz podnieść jakość swoich materiałów reklamowych, tak aby zachęcały do czytania, a nie trafiały do kosza?

Wydajesz ulotki reklamowe, foldery lub plakaty, które mają piękną oprawę i grafikę, ale czy masz pewność, że skutecznie przekonują Twoich klientów do Twojej firmy, produktu lub usługi?

Tworząc ulotkę lub broszurę pamiętaj, że jesteś ograniczony przestrzenią, nie możesz przedstawić całej swojej oferty i wszystkich swoich zalet. Tutaj Twoim zadaniem jest skuszenie Twojego potencjalnego klienta do zainteresowania Twoją firmą, osobą, produktem lub usługą.

  Tutaj nie możesz lać wody, tu liczą się tylko konkrety. Musisz dobrać takie słowa, aby przekonały klienta do Ciebie i Twojej firmy.

Jeśli potrzebujesz tekstu, sloganu, hasła na ulotkę, folder, plakat skontaktuj się z naszym konsultantem, a my zaprojektujemy dla Ciebie niepowtarzalną, przekonywującą i niepozostawiającą klientowi wyboru reklamę.

Na co klient zwraca uwagę, gdy czyta ulotkę?

Wyobraź sobie swojego potencjalnego klienta, który otwiera swoją skrzynkę pocztową, a z niej wysypuje się stos ulotek reklamowych i plakatów, a w tym i Twoja. Inne trafiają do kasza, a Twoją klient czyta, a potem szuka do Ciebie kontaktu i dzwoni. Jak mylisz co spowoduje taką reakcję. Dobrze opracowana zawartość ulotki, uwypuklanie korzyści i dopasowanie kolorystyczne z całą pewnością przemówią do Twojego klienta, a co więcej zmotywują go do działania. A potem to już tylko od Ciebie i Twoich pracowników zależy czy potencjalny klient stanie się klientem.Pamiętaj, że klient ceni sobie walory artystyczne, ale slogan i główne hasła są tym co do niego najbardziej przemawia. Oczywiście ulotki powinny być adresowane do knkretnej grupy docelowej. To wielokrotnie wzmacnia ich skuteczność.

  Spraw, aby Twój przekaz się wyróżniał, aby działał na wyobraźnię i zmysły potencjalnego klienta,  sprowokuj klienta do działania do kontaktu z Tobą lub Twoim przedstawicielem.

Kiedy warto drukować ulotki i foldery?

 Tylko wtedy, gdy zdołasz przekonać  odbiorców  ulotek i folderów, aby do Ciebie zadzwonili lub odwiedzili, potem już wszystko zależy od ciebie i Twojego systemu sprzedaży. Tekst ulotki powinien wzbudzić zaufanie i przekonanie o profesjonalizmie Twojej firmy.

Chcesz, aby Twoja ulotka skłoniła klienta do kontaktu z Tobą?

Marzą Ci się foldery, które kreują profesjonalny wizerunek Twojej firmy?

Chcesz, aby slogany i hasła pobudzały Twojego klienta do działania?

Skontaktuj się z naszym konsultantem lub wypełnij formularz.

Monika Kot-Pryszczewska

konsultant ds.marketingu

501640771

P.S Zapoznaj się także z naszą pełną ofertą copywritingu i doradztwa e-biznesowego.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach sektorowego programu operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.