Teksty do kampanii e-mailingowych 

Zobacz jak napisać przekonujący tekst do kampanii e- mailingowej, tak żeby został przeczytany, a nie trafił do kosza?

Czy wiesz, że kampanie mailingowe są najskuteczniejszą formą komunikacji z klientem
i jednocześnie najtańszym sposobem na zaprezentowanie swojej oferty? Jest tylko jeden warunek muszą być skierowane do odpowiedniej grupy docelowej i zawierać odpowiednio skonstruowany tekst.

Stwórz kampanię mailingową, która zwiększy Twoją sprzedaż o 82 %!

Masz listę adresową lub listę potencjalnych klientów, do której chciałbyś wysłać ofertę ze swoim produktem lub usługą, ale zastanawiasz się jak to zrobić skutecznie.

 Pragniesz, aby potencjalni kliencie przeczytali o tym, co masz do zaoferowania, ale jednocześnie zdajesz sobie sprawę, że większość maili jest kasowana zanim ktokolwiek zdąży ją przeczytać. 

Pamiętaj jednak, że są sposoby na to żeby uchronić Twój list od takiego losu.

Jak sprawić, aby Twoja oferta mailingowa została przeczytana? 

Dzięki odpowiednim technikom i skutecznie dobranym metodom marketingowym możesz zaczarować Twojego klienta, żeby nie tylko przeczytał to, co masz mu do zaoferowania, ale także wykonał najbardziej oczekiwaną przez Ciebie akcję np. złożył zamówienie lub zapisał się na listę Twojego newslettera. Przede wszystkim wszystko zależy od prawidłowej konstrukcji i formy takiego listu. Bardzo ważne jest to, co wpiszesz w polu od, do, a także w temacie itp. Jeśli zainteresujesz czytelnika w pierwszych słowach masz ogromną szansę, żeby został Twoim klientem, dlatego tak bardzo ważne jest, żeby mailing napisać w sposób profesjonalny, aby klient poczuł, że, jeśli nie przeczyta to dużo straci.

 Jeśli chcesz przeprowadzać skuteczne kampanie e-mailingowe, ale nie masz doświadczenia w tego typu działaniach, bądź nie jesteś zawodowym copywriterem zadaj się na profesjonalistów.
Zadzwoń do naszego konsultanta 501640771 po więcej szczegółów lub wypełnij formularz

Przekonaj klienta do swojego produktu!

Kiedy już Twój potencjalny klient zdecyduje się, że zapozna się z Twoją ofertą, daj mu to, czego oczekuje od Ciebie? Przekonaj go, że Twój produkt lub usługa są warte jego uwagi i pieniędzy. Napisz tak bardzo przekonywujący tekst, artykuł, żeby klient poczuł, że oferujesz mu coś naprawdę wartościowego.

Tekst, aby był skuteczny powinien wpływać na emocje czytelnika, powinien zawierać takie słowa, które pobudzają jego wyobraźnię i przekonują o wartości produktu lub usługi, którą oferujesz.

 
Jakie są najważniejsze elementy kampanii mailingowych?

Skuteczna kampania e-mailingowa powinna przebiegać w kilku etapach, a teksty powinny być przeredagowywane tyle razy ile potrzeba, tak, aby skutecznie docierać do klientów. Malingi powinny być planowane i rozsyłane w odstępach czasowych.

Teksty powinny być tez testowane, aby dobrać najbardziej odpowiednią formę przekazu.

Efekty kampanii e-mailnigowej można łatwo zmierzyć i zweryfikować, tak, aby sprawdzić skuteczność przeprowadzonych działań.

Chcesz dotrzeć do swoich klientów, chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, a także pragniesz, aby Twoje kampanie mailingowe odnosiły zamierzone skutki zleć ich przeprowadzenie specjalistom. Skontaktuj się z naszym konsultantem 501640771 lub wypełnij formularz

Z wyrazami szacunku

Monika Kot-Pryszczewska

Konsultant ds. marketingu internetowego

mob.501640771

P.S 1. Jeśli jeszcze nie tworzycie listy adresowej lub nie posiadacie jeszcze najskuteczniejszego narzędzia w marketingu internetowym, jakim jest wielokrotny autoresponder to gorąco polecam ActiveBoota. O nim więcej tutaj

P.S 2. Wszystkim klientom, którzy zlecą nam przeprowadzenie kampanii e-mailingowej otrzymają darmowe konsultacje z zakresu copywritingu i e-marketingu.

P.S 3. Zawsze mierzymy skuteczność wszystkich kampanii e-mailingowych i w razie małej skuteczności gratis tworzmy nowe teksty. 


 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach sektorowego programu operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.