Jak wypromować sklep internetowy? 

Jak wypromować sklep internetowy?

Piotr Majewski, 23-01-2007

Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?

To jest stara metoda, którą zawsze będę powtarzał. Po pierwsze, strategia jest taka, żeby się wykreować na eksperta. A jak to zrobić? Znajdź grupy dyskusyjne, polecam groups.google.pl. Znajdź sobie grupy dyskusyjne i znajdź sobie fora dyskusyjne, gdzie się dyskutuje na tematy związane z Twoim sklepem, z tym co sprzedajesz w sklepie i tam się po prostu wypowiadaj.

To jest najprostszy sposób, żeby się wypromować. Jeżeli będziesz miał sensowne wypowiedzi i bardzo chętnie się dzielił wiedzą, to zobaczysz, że ludzie Cię zaczną traktować jako eksperta i zaczną do Ciebie wchodzić.

Inna sprawa, ze Twój link będzie się później pojawiał często w wynikach wyszukiwania, jeżeli ktoś będzie szukał informacji na temat Twojej branży. Niekoniecznie pomoże Ci to w pozycjonowaniu, bo takie linki nie mają zwykle bardzo dużej wartości, ale na pewno pomoże Ci w tym, żeby ludzie znajdowali Twój serwis na różnych stronach. To jest najprostsza metoda, żeby to robić.

Inna metoda: ... czytaj dalej
Autor: Piotr Majewski. Specjalizuje się w e-biznesie i marketingu internetowym od 1998 roku. Jest redaktorem CzasNaE-Biznes. Pod takim samym tytułem została wydana jego książka o e-biznesie.

Zaprojektował od strony merytorycznej największy program szkoleniowy z zakresu e-biznesu w Polsce - FIRMA XXI WIEKU - z którego skorzystało 1900 osób.

Należą do niego również system mailingowy impleBOT.pl, oraz platformy sprzedające szkolenia e-learningowe (Ekademia.pl) i szablony stron www (WebHandel.pl).

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach sektorowego programu operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.