E-MARKETING 


JAK NIE POPEŁNIĆ KOSZTOWNYCH BŁĘDÓW W MARKETINGU INTERNETOWYM?

Jesteś szczęśliwym posiadaczem strony internetowej? A może masz sklep internetowy lub Twoja witryna służy jako platforma do komunikacji z klientami?

Zastanawiasz się teraz, co można zrobić, aby jak najszybciej i najprościej dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pozyskać jak największą grupę nowych klientów. Ale nie chcesz wydać fortuny na kampanie bannerowe.  Czy nie było by wspaniale, gdybyś zobaczył swoją stronę w pierwszej dziesiątce w wyszukiwarkach i poznał sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów dzięki stronie Internetowej?

Wyobraź sobie, że znasz już niesamowicie skuteczne metody komunikacji z klientem, Twoja strona pozyskuje dla Ciebie nowych klientów, a  dochody stale rosną, dzięki zastosowaniu super skutecznych form marketingu Internetowego.

POZNAJ TERAZ NAJBARDZIEJ SKUTECZNE FORMY MARKETINGU INTERNETOWEGO, KTÓRE WPŁYNĄ NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY W TWOJEJ FIRMIE:

  1. PRZEPROWADZANIE KAMAPANII E-MAILINGOWYCH, dzięki którym trafisz do właściwej grupy docelowej i przekonasz klientów do swojej firmy.
  2. KAMAPANIE LINKÓW SPONSOROWANYCH, gdzie płacisz tylko za kliknięcie reklamy, a nie za liczbę jej wyświetleń. Oznacza to, że płacisz tylko za wejścia zainteresowanych twoim produktem lub usługą. Tutaj już tylko od tekstu zależy czy zainteresujesz czytelnika czy nie.
  3. POZYCJONOWANIE, sprawi ze wyjdziesz przed konkurencję i jeżeli Twoja oferta będzie wystarczająco przekonywująca zyskasz nowych klientów.
  4. MARKETING WIRUSOWY, staje się coraz bardziej popularny i prawidłowo przeprowadzony może okazać się wybitnie skuteczny przy realizacji celów. Dzięki niemu łatwo zdobędziesz zaufanie swoich klientów.  Jego zadaniem jest stworzenie takiej formy przekazu, który zostanie dobrowolnie przekazany przez jednego odbiorcę innym.
  5. COPYWRIYING, prawidłowo skonstruowane teksty mają zasadnicze znaczenie na etapie zdobywania zaufanie klienta i przekonania go do siebie. Skuteczny tekst reklamowy powinien skłonić naszego czytelnika do wykonania oczekiwanej przez nas akcji np. zakupu, telefonu, wypełnienie formularza, itp. Można go stosować na stronach WWW, w mailingach, w blogach, ofertach handlowych i innych materiałach marketingowych. Tekst ma bardzo duży wpływ na skuteczność pozycjonowania i zatrzymuje naszego klienta na stronie.
  6. TOWRZENIE BLOGA FIRMOWEGO – ostatnio coraz bardziej popularne narzędzie marketingowe, służące do budowania relacji firma-klient. Dzięki niemu budujesz własną społeczność internetową.
  7. TWORZENIE PROGRAMU PARTNERSKIEGO, dzięki któremu w znaczący sposób poszerzasz swoje możliwości sprzedażowe bez powiększania kosztów i jednocześnie część zadań i kosztów marketingowych przenosisz na partnerów.  A oni z kolei powiększają swoje budżety za co są ci niezmiernie wdzięczni.
  8. TWORZENIE SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWEJ  np.  fora i blogi tematyczne lub branżowe, gdzie zainteresowane osoby mogą wymieniać się swoim doświadczeniem i udzielać rad oraz edukować innych uczestników.
  9. SKUTECZNE KAMAPNIA BANEROWE, przydatne głównie przy tworzeniu kampanii wizerunkowych.

Marketing w Internecie charakteryzuje się tym, że możemy dokładnie zmierzyć jego skuteczność. Zawsze, kiedy wydajesz nawet najmniejszą złotówkę na reklamę w Internecie,  możesz sprawdzić dzięki odpowiednim narzędziom, ilu klientów Ci ona przyniosła. Zawsze analizujemy potrzeby naszych klientów tak, aby dobrać dla nich odpowiednie formy reklamy w Internecie. Możemy skupić się na jednej formie lub połączyć w jedną kampanię kilka elementów.
Zobacz, co możesz zyskać na zleceniu nam doboru odpowiednich form marketingu dla Twojej firmy i zastosowaniu ich w praktyce:

  • Nasza wiedza i schemat pracy pozwalają nam wypromować Twoją firmę w Internecie tak, aby była widoczna w sieci, a produkty i usługi sprzedawały się dużo szybciej i dawały większe dochody.
  • Dzięki odpowiednim narzędziom jesteśmy w stanie przewidzieć zwrot z inwestycji w kampanie marketingowe.
  • Dobieramy takie rozwiązania, aby nie przekraczały budżetu przeznaczonego na promocję firmy w Internecie.

Inwestuj mądrze, nie pochopnie.

Zanim podejmiesz jakiekolwiek decyzje dobrze byłoby gdybyś ustalił cel swojej kampanii, grupę docelową i dobrał formy reklamy internetowej, tak, aby współgrały one z  identyfikacją wizualną Twojej firmy oraz reklamą tradycyjną – w tym celu skontaktuj się z naszym konsultantem, abyśmy mogli przeanalizować Twoje potrzeby. To nic nie kosztuje.

Opracujemy dla ciebie taki plan marketingowy, aby Twoja inwestycja była bezpieczna, a zainwestowane pieniądze szybko i wielokrotnie się zwróciły. Wiemy, jak dobrać odpowiednie techniki do profilu firmy, znamy się na technikach marketingowych, stosujemy odpowiednie narzędzia marketingowe, a także tworzymy odpowiednie i skuteczne teksty do malingów,  kampanii linków sponsorowanych oraz kampanii banerowych, a także w ofertach handlowych i innych.
Pomyśl, że Twoja strona internetowa nie będzie znana tylko Tobie, rodzinie i pracownikom, ale zainteresują się nią przede wszystkim Twoi potencjalni klienci i partnerzy, którzy szybko staną się Twoimi klientami.

 SAM SPRAWDZ JAK TO DZIAŁA I ZADZWOŃ do konsultanta lub wypełnij formularz, aby umówić się na spotkanie.

P.S 1. Nawet nie wyobrażasz sobie, jakie to proste, aby Twoja strona stała się popularna i znana, a Twoja sprzedaż wzrosła, dzięki skutecznym działaniom marketingowym w Internecie.

P.S Przykładamy bardzo dużą wagę do jakości naszych usług oraz do rzetelnej i fachowej obsługi i DORADZAMY TYLKO TAKIE ROZWIĄZANIA, KTÓRE MOGĄ PRZYNIEŚĆ KORZYŚCI TWOJEJ FIRMIE.

Z poważaniem
Monika Kot-Prszczewska
Konsultant ds. marketingu internetowego
Mob. 501640771

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach sektorowego programu operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.